Szkolenia dla menedżerów i ekspertów

Proponujemy szkolenia zamknięte  dla różnych grup zawodowych ze szczególnym uwzględnieniem menadżerów na każdym z poziomów zarządzania. Naszym zdaniem inwestycja w rozwój kompetencji liderskich, ale też osobistych  jest działaniem z najwyższą stopą zwrotu. Proponujemy działania oparte na trzech filarach

PRZEKAZUJEMY WŁASNE DOŚWIADCZENIE

Nasi trenerzy to doświadczeni menedżerowie, którzy zanim zaczęli prowadzić szkolenia zarządzali zespołami, działami i całymi przedsiębiorstwami. 

PRAKTYKA JEST NAJWAŻNIEJSZA

Podczas naszych szkoleń stawiamy na praktykę. Jeśli przedstawiamy teorię, to po to by zaraz przećwiczyć ją  na sali i zaplanować wdrożenie w codziennym życiu. 

ON-LINE WCALE NIE ZNACZY GORZEJ

Od kilkunastu miesięcy działamy również on-line. Możemy z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że ta forma jest równie skuteczna a często też ekonomicznie bardziej uzasadniona. 

SZKOLENIA MENEDŻERSKIE

Poniżej prezentujemy kilka najpopularniejszych  tematów szkoleń menadżerskich wybieranych przez naszych Klientów.  Jeśli szukasz innego zakresu szkolenia , to chętnie je dla Ciebie przygotujemy.

ZARZĄDZANIE 3.0 - ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM WG AGILE

POZNAMY

  • Koncepcję zwinnego Przywództwa 3.0 opartego o ideę agile
  • Różnice w podejściu do Przywództwa 3.0 a wcześniejsze koncepcje przywództwa
  • Elementy Przywództwa 3.0 opartego o model Martie
  • Role menadżera w zespole/organizacji zarządzanych zwinnie

PRZEĆWICZYMY

  • Narzędzia do poznania wewnętrznej motywacji oraz sposoby na zastosowanie najskuteczniejszych motywatorów.
  • Jak tworzyć zespoły samodzielne, decyzyjne, samozorganizowane nastawione na stały rozwój indywidualny i zespołowy
  • Sposoby i narzędzia projektowania systemu celów i struktur nastawionych na efektywność i przepływ informacji
  • Budowanie kultury zespołu nastawionego na zmianę 

WDROŻYMY

  • Mapę przejścia z tradycyjnego zarządzania zespołem do zwinnego Zarządzania 3.0
  • Plan rozpoznania motywatorów swoich podwładnych i indywidualnych działań
  • Narzędzia delegowania odpowiedzialności i budowania samodzielności w zespole
  • Matrycę kompetencji zespołu z planem rozwoju kompetencji indywidualnych i zespołowych
  • Koncepcję zmian w strukturze
  • Elementy skutecznego zarządzania zmianą w zespole i budowania nastawienia na zmiany

NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO

POZNAMY

  • Czym jest przywództwo i jak się kształtuje.
  • Role w przewodzeniu zespołem 
  • Nowoczesne modele przywództwa: przywództwo angażujące, przywództwo sytuacyjne
  • Jak budować własny autorytet jako przywódcy
  • Przywódca w świecie VUCA
  • Budowanie współodpowiedzialności 

PRZEĆWICZYMY

  • Metody kształtowania autorytetu  lidera.
  • Rozpoznawanie i kształtowanie własnej roli w przewodzeniu zespołem  
  • Rozpoznawanie potrzeb pracownika w zarządzaniu nim i w jego rozwoju 
  • Jak kształtować swoją rolę lidera wobec dynamiki i zmienności otoczenia
  • Narzędzia, dzięki którym kształtować można współodpowiedzialność w swoim zespole

WDROŻYMY

  • Sposoby na tworzenie w zespole myślenia wspólnotowego, nastawienie na wspólny cel
  • Metody codziennej pracy z współpracownikami i podwładnymi kształtujące przywództwo
  • Indywidualne działania motywacyjne dla swoich podwładnych
  • Działania praktycznie budujące autorytet lidera
  • Plan budowania współodpowiedzialności i zaufania w zespole

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ŚWIECIE VUCA

POZNAMY

  • Czym jest i skąd się bierze reakcja ludzi na zmianę, jak kształtuje się akceptacja zmiany – krzywa zmiany
  • Czym jest rzeczywistość VUCA i jak możemy na nią reagować
  • Role i zadania lidera w przewodzeniu zmianą
  • Jak planować wdrożenie zmiany
  • Jak zapobiegać negatywnym zjawiskom w zmianie (opór ludzi, błędy wdrożenia, obniżona efektywność …)

PRZEĆWICZYMY

  • Konstruowanie aktywnej odpowiedzi na rzeczywistość VUCA: wizja, zrozumienie, jasność i odwaga, adaptacyjność
  • Tworzenie własnego plany wdrożenia zmiany
  • Planowanie działań zmniejszających negatywne zjawiska w zmianie
  • Komunikowanie zamiany wg typów reakcji na zmianę
  • Jak kształtować zachowania w zespole sprzyjające zmianie

WDROŻYMY

  • Sposoby na tworzenie myślenia wspólnotowego, nastawienie na wspólny cel
  • Metody codziennej pracy z współpracownikami i podwładnymi
  • Indywidualne działania motywacyjne dla swoich podwładnych
  • Działania praktycznie budujące autorytet lidera
  •  Plan budowania współodpowiedzialności i zaufania w zespole

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I MOTYWACJI

POZNAMY

  • Czym jest motywacja i jakie są jej mechanizmy
  • Źródła motywacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Własne motywatory i demotywatory
  • Typowe i nietypowe czynniki motywacji pozafinansowej
  • Na czym polega postawa proaktywna i reaktywna

PRZEĆWICZYMY

  • Jak rozpoznawać motywację własną i swoich podwładnych
  • Konstruowanie repertuaru działań (motywatorów) wpływających na motywację własna i podwładnych
  • Metody i sposoby zmiany postawy z reaktywnej na proaktywną
  • Jak planować działania motywacyjne w moim zespole/organizacji
  • Jak budować zaangażowanie poprze odpowiednie formułowanie celów i zadań

WDROŻYMY

  • Narzędzia do analizy motywacji własnej i swoich pracowników
  • Styl zarządzania motywujący dla pracowników
  • Działania motywacyjne dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego z pracowników
  • Narzędzia służące do budowania zaangażowanych postaw wśród pracowników
  • Pomysł i plan na rozwijanie własnej automotywacji

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE

POZNAMY

  • Czym jest zarządzanie i planowanie strategiczne
  • Wybrane metody analizy strategicznej
  • Jak tworzyć strategie ogólną i strategie funkcjonalne
  • Czym jest model biznesowy, misja i wizja oraz system celów strategicznych
  • Jak wdrażać strategię
  • Metodę Balanced Scorecard

PRZEĆWICZYMY

  • Wybrane metody analizy strategiczne.
  • Tworzenie kilku scenariuszy strategicznych
  • Konstruowanie modelu biznesowego, misji, wizji, celów strategicznych i wartości organizacji
  • Jak zarządzać firmą w kategoriach strategicznych, długoterminowych z uwzględnieniem zjawisk makro ekonomicznych
  • Tworzenie planu operacyjnego wdrożenia strategii oraz Balanced Scorecard

WDROŻYMY

  • Zrozumienie istoty strategii biznesowej i sytuacji rynkowej oraz makroekonomicznej firmy
  • Plan operacyjnego wdrożenie strategii w różnych działach
  • Główne elementy strategii model biznesowy, wizję misję, cele strategiczne i wartości organizacji
  • Planowanie scenariuszowe
  • Elementy metody Balanced Scorecard

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM

POZNAMY

  • Ideę zarządzania projektem, definicję projektu, metodyki projektowe
  • Etapy w zarządzaniu projektem
  • Jak planować zadania, czas, budżet i komunikację w projekcie
  • Czym jest i jak zarządzać ryzykiem w projekcie
  • Jak zarządzać zespołem projektowym
  • Jak monitorować przebieg projektu

PRZEĆWICZYMY

  • Definiowanie zakresu i celów (produktów) projektu
  • Planowanie najważniejszych działań w projekcie i tworzeni harmonogramu
  • Analizowanie rodzajów ryzyk w projekcie i planowanie zarządzania ryzykiem
  • Planowanie zasobów i budżetu projektu
  • Tworzenie planu komunikacji i działań informacyjnych w projekcie

WDROŻYMY

  • Elementy metodyk zarządzania projektem (wg uzgodnień z Klientem)
  • Ujednolicone standardy w zarządzaniu projektem w organizacji
  • Skuteczne planowanie projektu
  • Działania zwiększające efektywność zarządzania projektami i minimalizujące ryzyko projektowe

KOMUNIKACJA MENADŻERSKA

POZNAMY

  • Jakie są bariery w skutecznej komunikacji
  • Indywidualne style komunikowania się i ich wpływ na jakość komunikacji
  • Ideę kwadratu komunikacji wg von Thuna
  • Metody prowadzenie trudnych rozmów
  • Metody udzielania informacji zwrotnej 

PRZEĆWICZYMY

  • Dopasowanie własnych stylów komunikowania się wobec klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Metody i zasady unikania błędów komunikacyjnych
  • Odczytywanie i formułowanie komunikatów w oparciu o kwadrat komunikacji von Thuna
  • Prowadzenie trudnych rozmów z zachowaniem zasad savoir vivre
  • Skuteczne udzielenia informacji zwrotnej, ale też feedforward

WDROŻYMY

  • Umiejętność konstruowania skutecznego i efektywnego komunikatu
  • Umiejętność stosowanie technik aktywnego słuchania
  • Odczytywanie i formułowanie komunikatów w oparciu o kwadrat komunikacji von Thuna
  • Formułowanie komunikacji nastawionej na porozumienie
  • Skuteczne modele trudnych rozmów i rozmów feed backowych

MENADŻERSKI TOOL BOX

To szkolnie to warsztat intensywnych ćwiczeń najważniejszych narzędzi menadżerskich. W warsztacie skupiamy się na praktycznym przećwiczeniu metod i narzędzi z różnych obszarów bycia menadżerem.

POZNAMY

  • Narzędzia budowanie własnego autorytetu menedżera i przywódcy
  • Narzędzia komunikacyjne i feedbackowe
  • Narzędzi motywacji pozafinansowej
  • Narzędzia delegowania i rozliczania zadań

PRZEĆWICZYMY

  • Jak budować i wzmacniać własny autorytet jako szef
  • Jak skutecznie się komunikować by być zrozumianym i budować współpracę
  • Jak rozpoznawać motywację wśród swoich podwładnych i jak ich motywować bez finansów
  • Jak delegować zadnia i rozliczać z ich realizacji

WDROŻYMY

  • Plan budowania i wzmocnienia własnego autorytetu szefa
  • Metody, narzędzia i triki skutecznej komunikacji
  • Plan indywidualnego motywowania dla każdego z podwładnych
  • Delegowanie zadań i odpowiedzialności

Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub nie znalazłeś interesującego Cię programu

NAPISZ DO NAS:
biuro@nskills.pl

ZADZWOŃ DO NAS:
+48 505 398 775

SZKORZYTAJ Z NASZEGO FORMULARZA:

SZKOLENIA DLA PRODUKCJI

Propozycja naszych szkoleń produkcyjnych zbudowana jest w oparciu o wieloletnie doświadczenie pracy z mistrzami i liderami produkcji największych polskich i międzynarodowych firm z wielu branż.  

ZOSTAŃ MISTRZEM

POZNAMY

  • Jaka jest rola mistrza/brygadzisty produkcji w zarządzaniu ludźmi
  • Na czym mistrz/brygadzista produkcji może budować swój autorytet
  • Jak budować swoją pozycję lidera: nastawienie na zadania, zespół, jednostkę
  • Jak formułować zadania i cele, aby uzyskiwać oczekiwane rezultaty
  • Najczęstsze błędy popełnianie przez szefów

PRZEĆWICZYMY

  • Sposoby budowania swojego autorytetu w codziennych relacjach z pracownikami
  • Zadania i działania jakie podejmuj mistrz/brygadzista zarządzając ludźmi: nastawienie na zadania, zespół, jednostkę
  • Budowanie planu rozwoju kompetencji liderskich mistrza/brygadzisty
  • Czego mistrza/brygadzisty może nauczyć swoich ludzi a czego sam się może od nich nauczyć
  • Jak unikać najczęstszych błędów popełnianych przez szefów

WDROŻYMY

  • Działania wpływające na podniesienie autorytetu mistrza/brygadzisty
  • Świadomą postawę mistrza/brygadzisty w zakresie swoich zadań liderskich i sposobów zarządzania ludźmi
  • Skuteczne zarządzanie podwładnymi z unikaniem najczęstszych błędów szefów
  • Umiejętność wyznaczania celów i definiowania zadań
  • Plan doskonalenia kompetencji własnych mistrza/brygadzisty oraz zespołu pracowników

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI

POZNAMY

  • Algorytmy trudnych rozmów z pracownikami
  • Czym jest asertywność i w jaki sposób budować swoja asertywną postawę szefa
  • Sytuacje, w których rezygnujemy z zachowań asertywnych
  • Prawa asertywne w życiu zawodowym
  • Siłę i zastosowanie komunikatu: „Ja”

PRZEĆWICZYMY

  • Prowadzenie trudnych rozmów z podwładnymi: rozmowy dyscyplinującej, karcącej, odmowy itp.
  • Przekazywanie niepopularnych decyzji
  • Korzystanie z komunikatu „JA”
  • Korzystania z technik asertywnych w rozmowach zawodowych
  • Zachowania asertywne i rezygnacje z zachowań biernych, agresywnych i manipulacyjnych

WDROŻYMY

  • Asertywną postawę w sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
  • Umiejętność asertywnego oceniania podwładnych
  • Umiejętność przekazywania trudnych i niepopularnych decyzji i prowadzenia trudnych rozmów z podwładnymi
  • Umiejętność rezygnacji z agresji, manipulacji i bierności na rzecz asertywność
  • Nowe standardy współpracy i przestrzegania wartości w zespole

ZARZADZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM

POZNAMY

  • Na czym polega efektywność zespołu
  • Style kierowania zespołem przez szefa i wpływ postawy szefa na efektywność zespołu
  • Sposoby reagowania szefa w typowych sytuacjach
  • Metody doceniania i karania
  • Zasady skutecznego delegowania zadań i odpowiedzialności i jednocześnie dbania o rozwój pracownika

PRZEĆWICZYMY

  • Jak rozpoznać własną postawę szefa i świadome ją kształtować
  • Zarządzanie zespołem z nastawieniem na efektywność poprzez kształtowanie pięciu cech skutecznych zespołów
  • Delegowanie zadań i ocena ich rezultatów
  • Jak ja jako szef mogę nagradzać i jak oraz za co powinienem karać
  • Jak analizować i wykorzystać wiedzę o możliwościach pracownika

WDROŻYMY

  • Plan pracy nad własnym stylem zarządzania: lista zachowań do rozwoju i do eliminacji
  • Świadome utrzymywanie równowagi pomiędzy dyscyplinowaniem i docenianiem podwładnych
  • Algorytmy zachowań w typowych sytuacjach
  • Umiejętność delegowanie zadań i rozliczania z ich rezultatów
  • Narzędzia rozpoznawania możliwości pracownika i planowania jego rozwoju.

KOMUNIKACJA W ZESPOLE PRODUKCYJNYM

POZNAMY

  • Na czym polega prawidłowa komunikacja, jej elementy i czynniki wpływające na jej efektywność
  • Bariery i blokady komunikacyjne i metody ich unikania
  • Zachowania, które uruchamiają reakcje obrony i ataku w rozmowie
  • Podstawy psychologii komunikacji – model kwadratu komunikacji
  • Modele informacji zwrotnej

PRZEĆWICZYMY

  • Konstruowanie efektywnych, spójnych i precyzyjny komunikatów w rozmowie z pracownikiem
  • Stosowanie technik aktywnego słuchania
  • Jak konstruować komunikację nastawioną na porozumiem w oparciu o model kwadratu komunikacji
  • Dbanie o spójność komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Zastosowanie narzędzi i prawidłowe formułowanie informacji zwrotnej

WDROŻYMY

  • Umiejętności przeprowadzenia rozmowy z pracownikiem i zadbania o spójność i precyzje przekazu
  • Umiejętność rozpoznawania i formułowania wypowiedzi schematu kwadratu komunikacji – komunikacja nastawiona na porozumienie
  • Umiejętność unikania barier komunikacyjnych i aktywnego słuchania
  • Umiejętność udzielania informacji zwrotnej pracownikowi i zastosowania kilku modeli informacji zwrotnej
  • Świadome dbanie o spójność komunikacji werbalnej i niewerbalnej

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

POZNAMY

  • Skąd bierze się motywacja wewnętrzna
  • Różne metody i czynniki motywowania bez użycia finansów
  • Metody działania szefa wpływające na motywację
  • Sposoby na rozwijanie własnej motywacji i automotywacji
  • Techniki prowadzeni rozmów z podwładnymi wpływające na autorytet szefa i motywacje podwładnych

PRZEĆWICZYMY

  • Rozpoznawanie motywacji wewnętrznej pracowników oraz własnej
  • Konstruowanie narzędzi motywacyjnych zależnych od szefa – gdy organizacja nie oferuje zbyt wiele
  • Prowadzenie rozmów motywujących i budujących autorytet
  • Planowanie działań motywujących dla całego zespołu pracowników

WDROŻYMY

  • Świadome działania szefa służące podnoszeniu motywacji swoich podwładnych
  • Radzenie sobie bez wsparcia systemów motywacyjnych tworzonych przez organizację
  • Plan motywowania indywidualnego swoich podwładnych
  • Plan działań służących do rozwoju kluczowych obszarów zawiązanych za zarządzaniem ludźmi każdego z szefów

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW

POZNAMY

  • Rodzaje zachowań i stylów przyjmowanych w sytuacjach konfliktowych.
  • Rodzaje, źródła konfliktów, fazy konfliktu
  • Metody radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych i potencjalnie konfliktowych
  • Metody przewidywania i zapobiegania konfliktom

PRZEĆWICZYMY

  • Jak rozpoznawać konflikt
  • Określenie własnego stylu reagowania na konflikt
  • Jak prowadzić komunikację nastawiona na porozumienie
  • Techniki rozwiązywania konfliktów na poziomie indywidualnym i zespołowym
  • Wypracowanie własnej drogi zarządzania konfliktem nastawionego na kooperację i rozwiązania

WDROŻYMY

  • Świadomość odpowiedzialności za zarządzanie konfliktem
  • Skuteczne metody radzenie sobie z konfliktami w pracy oraz poza pracą
  • Świadomość własnej reakcji na sytuacje konfliktowe i odpowiednie nią zarządzanie
  • Odpowiednią i dopasowaną komunikację w konfliktach
  • Umiejętność stosowania najbardziej pożądanych zachowań w trudnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych

TOOL BOX MISTRZA PRODUKCJI

To szkolnie to warsztat intensywnych ćwiczeń najważniejszych narzędzi lidera/mistrza czy brygadzisty produkcji. W warsztacie skupiamy się na praktycznym przećwiczeniu metod i narzędzi z różnych obszarów bycia szefem zespołu produkcyjnego.

POZNAMY

  • Narzędzia budowania autorytetu lidera produkcji
  • Jak lider powinien wyznaczać skutecznie cele swoim podwładnym i sobie
  • Narzędzia wspomagające podejmowanie decyzji
  • Metody skutecznej komunikacji, prowadzenia trudnych rozmów i udzielania informacji zwrotnej
  • Jak delegować zadnia i odpowiedzialność oraz rozliczać z ich realizacji
  • Mechanizmy motywacji pozafinansowej

PRZEĆWICZYMY

  • Ja budować lub wzmacniać swój autorytet wśród podległych pracowników
  • Wyznaczanie angażujących i motywujących celów
  • Podejmowanie decyzji
  • Trudne rozmowy z pracownikami i udzielanie informacji zwrotnej
  • Skuteczne delegowanie zadań i odpowiedzialności
  • Jak rozpoznawać motywację wśród swoich podwładnych i jak ich motywować bez finansów

WDROŻYMY

  • Plan budowania lub wzmocnienia autorytetu lidera
  • Umiejętności podwyższające zdolności do podejmowanie trafnych decyzji
  • Plan delegowania zadań i odpowiedzialności
  • Algorytmy trudnych rozmów i schematy informacji zwrotnej dostosowane do konkretnych sytuacji na produkcji
  • Plan indywidualnego motywowania dla każdego z podwładnych

Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub nie znalazłeś interesującego Cię programu

NAPISZ DO NAS:
biuro@nskills.pl

ZADZWOŃ DO NAS:
+48 505 398 775

SZKORZYTAJ Z NASZEGO FORMULARZA:

ROZWÓJ OSOBISTY I INTEGRACJA

Pomagamy rozwijać kompetencje również te osobiste. Chcemy by nasi Klienci lepiej radzili sobie w dymiącym otoczeniu i stale rozwijali swój potencjał w pracy indywidualnej i zespołowej. 

ZARZĄDZANIE ZADANIAMI W CZASIE

POZNAMY

  • Jak efektywnie określać cele
  • Zasady priorytetyzowania zadań: m.in. zasada Pareto, MoSCoW, ABC, itd.
  • Metody planowania zadań i narzędzia wspomagające w tym zakresie
  • Metody radzenie sobie z nadmiernym strumieniem zadań
  • Własne atuty i ograniczenia wpływające na radzenie sobie z zadaniem w czasie
  • Ideę zarządzanie sobą w czasie Stephena Coveya

PRZEĆWICZYMY

  • Planowanie zadań w skali dnia, tygodnia, miesiąca i roku
  • Ustalenie priorytetów: które zadania są najpilniejsze, które są najważniejsze oraz jak planować zadnia, aby uzyskań najwyższą efektywność
  • Jak radzić sobie z zdaniami nagłymi, tzw. „wrzutkami” oraz „pożeraczami czasu”
  • Podział spraw wielozadaniowych (tzw. „słoniowych”) na proste działania, możliwe do zaplanowania i realizacji
  • Narzędzia techniczne ułatwiające zarządzania zadaniami w czasie

WDROŻYMY

  • Nawyki związane z planowaniem i priorytetyzowaniem
  • Planowanie najważniejszych działań zgodnie z metodą Stephena Coveya
  • Stosowanie technicznych narzędzi wspomagających efektywność osobistą i zarządzanie zadaniami w czasie
  • Metody priorytetyzowania zdań
  • Plan wyeliminowania „pożeraczy czasu”
  • Indywidualne plany poprawiające efektywność działania każdego uczestnika szkolenia

KREATYWNOŚĆ I INNOWACYJNOŚĆ

POZNAMY

  • Ideę zarządzani zwinnego opartego o agile
  • Role w przewodzeniu zespołem 
  • Nowoczesne modele przywództwa: przywództwo angażujące, przywództwo sytuacyjne
  • Jak budować własny autorytet jako przywódcy
  • Przywódca w świecie VUCA
  • Budowanie współodpowiedzialności I

PRZEĆWICZYMY

  • Metody kształtowani autorytetu  lidera.
  • Rozpoznawanie i kształtowanie własnej roli w przewodzeniu zespołem  
  • Rozpoznawanie potrzeb pracownika w zarządzaniu nim i rozwoju 
  • Jak kształtować swoją rolę lidera wobec dynami i zmienności otoczenia
  • Narzędzia dzięki którym kształtować można współodpowiedzialność w swoim zespole

WDROŻYMY

  • Sposoby na tworzenie myślenia wspólnotowego, nastawienie na wspólny cel
  • Metody codziennej pracy z współpracownikami i podwładnymi
  • Indywidualne działania motywacyjne dla swoich podwładnych
  • Działania praktycznie budujące autorytet lidera
  • Plan budowania współodpowiedzialności i zaufania w zespole

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

POZNAMY

  • Techniki autoprezentacji, sposoby panowania nad głosem, ciałem i oddechem.
  • Czym jest rzeczywisty i jak utrzymywać kontakt wzrokowy.
  • Sposoby i narzędzia przygotowania wystąpienie, jego etapów, dostosowanie do odbiorców, planowania czasu, formy, zaradzania miejscem.
  • Sztukę storytellingu, opowiadania językiem korzyści – komunikowanie celów i korzyści
  • Zasady i triki w przygotowywaniu przyciągającej uwagę prezentacji multimedialnych

PRZEĆWICZYMY

  • Przygotowanie własnego wystąpienia
  • Opowiadanie językiem korzyści – komunikowanie celów i korzyści.
  • Zarządzanie uwagą słuchaczy przez kanał słuchowy i wizualny.
  • Kontrolowanie własnych zachowań niewerbalnych, tików, mimiki, gestykulacji
  • Jak wpleść elementy uatrakcyjniające przekaz (przykłady, anegdoty, pytania i inne).
  • Tworzenie „lekkich” prezentacji Power Point

WDROŻYMY

  • Umiejętność przygotowania prezentacji, wystąpień, które zainteresują słuchaczy.
  • Wystandaryzowane zasady przygotowywania wystąpień w zespole, firmie, zapewniając im wciągającą formułę oraz ograniczając tremę prowadzącego.
  • Umiejętność stosowania różnorodnych narzędzi wystąpienia: symbole i metafory, rekwizyty, balck out, wizualizacje na slajdach
  • Techniki radzenie sobie z trudnymi pytaniami trudnymi uczestnikami

WSPÓŁPRACA W ZESPOLE

POZNAMY

  • Jak tworzą się zespoły i kiedy mówimy o zespole
  • Cykl życia zespołu, dymnika procesów wewnątrz zespołu
  • Istotne elementy komunikacji wewnątrz zespołu
  • Rola i zadania lider zespołu
  • Warunki skutecznej współpracy

PRZEĆWICZYMY

  • Budowanie współpracy na poziomie komunikacji i działania
  • Doskonalenie współpracy jako funkcja lidera, ale i członków zespołu
  • Wyłanianie lidera w sposób naturalny, w odpowiedzi na potrzeby procesu grupowego
  • Budowanie autorytetu w zespole: lidera i członków zespołu
  • Metody i zasady skutecznej komunikacji w zespole

WDROŻYMY

  • Umiejętności, zachowania i postawy sprzyjające współpracy w zespole
  • Zasady jakimi powinien kierować się lidera a jakimi członkowie zespołu – promując współpracę
  • Reguły, dzięki którym promować i realizować będziemy współpracę
  • Narzędzia skutecznej komunikacji
  • Narzędzia budowania zaufania

RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

POZNAMY

  • Czym jest stres, jakie są indywidualne symptomy stresu
  • Jak rozpoznawać podstawowe emocji, które pojawiają się na co dzień w życiu zawodowym.
  • Koło stresu oraz czym jest stres obiektywny i subiektywny, czym jest stres sytuacyjny i stres długotrwały
  • Metody radzenie sobie ze stresem

PRZEĆWICZYMY

  • Techniki radzenie sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych
  • Umiejętność zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
  • Koncentrację na „tu i teraz”
  • Tworzenie planu działań profilaktycznych, aby zmniejszyć wpływ stresu na nasze życie

WDROŻYMY

  • Świadomość, że stres, jako istotny czynnik wpływający na klimat i efektywność pracy.
  • Umiejętności identyfikowania stresorów oraz diagnozy własnych wzorców zachowania w sytuacjach stresowych
  • Plan zmiany nieskutecznych sposobów postępowania w sytuacjach stresowych na metody skuteczne
  • Zwiększoną skuteczność własnego działania poprzez uświadomienie sobie mechanizmów ludzkiego reagowania na stres

ASERTYWNOŚĆ I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW

POZNAMY

  • już wkrótce 

PRZEĆWICZYMY

  • już wkrótce 

WDROŻYMY

  • już wkrótce 

INTEGRACJA ZESPOŁU

POZNAMY

  • już wkrótce 

PRZEĆWICZYMY

  • już wkrótce 

WDROŻYMY

  • już wkrótce 

COACHING INDYWIDUALNY

POZNAMY

  • już wkrótce 

PRZEĆWICZYMY

  • już wkrótce 

WDROŻYMY

  • już wkrótce 

Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub nie znalazłeś interesującego Cię programu

NAPISZ DO NAS:
biuro@nskills.pl

ZADZWOŃ DO NAS:
+48 505 398 775

SZKORZYTAJ Z NASZEGO FORMULARZA:

Przewiń na górę